BB för sju år sedan

Helt ofattbart att sju år kan gå så snabbt. Idag fyller vår Kevin 7 år. Exakt vid den här tiden för 7 år sedan givetvis låg vi på BB och snusade en nyfödd liten kille. Vårt första barn. Jag kan säga att jag va väldigt försiktig med det lilla knytet och då menar jag väldigt försiktig. Ser mig själv mitt i natten Fredrik sover och Kevin har bajsat. Tänkte för mig själv jag ska väl inte behöva väcka Fredrik för ett litet blöjbyte. Ut i sköterummet med Kevin tänder lampan, men här kan ja ju inte vara det är ju för ljust. In på rummet igen men här är det ju för mörkt ja ser ju inte vad jag gör och ja kan ju inte tända för då vaknar Fredrik. Ut i skötrummet igen och påbörjar blöjbyte utan att tända taklampan. Allt funkade bra tills jag kommer till momentet ta på kläder. Hur gör manutan att skada det lilla livet tänker jag. Efter mycket om och men blir det bara blöja och inga kläder. Ha ha vad jag måste sett lustig ut.
Nu är lille Kevin sju år och börjar bli en stor kille. Tränar hockey tre gånger i veckan och leker med kompisar resten av tiden. Så grattis älskade lilla knyte som nu fyller sju år. Vi älskar dig så otroligt mycke och är jätte stolt över dig. Hipp hipp hurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0