Fredag och mys

Hej alla mitt i fredagsmyset. Började skriva ett inlägg igårkväll men somnade ifrån det. Låg då med en hostig Melvin på ena sidan och en hungrig Melony på andra sidan. Vi har haft jätte mysiga höstdagar, fockat hos goda vänner, varit på öppna förskolan och på öppen kyrkis. Kevin har haft hockeyträning var och varannan dag. Molly har börjat med kören. Fast vi kom för sent första gången. Jag ska börja att virka lite smått igen nu när det är så höstigt ute.
vi har även införskaffat en ny dator en Mac så det är något helt nytt att lära sig.
Men jag måste verkligen ta och skärpa mig nu. Har fuskat så mycket och inte alls ätit gi. Har ju trots det gått ner i vikt men hade jag hållt mig ifrån gosaker och kolhydrater så hade jag nog gått ner mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0