Pyssel och sång

Full rulle hos linder :-) efter hämtning på dagis och skola så gick jag med tre av barnen till öppna förskolan för lite eftermiddagspyssel. Kevin följde med en kompis hem. Sen gick vi till kyrkan för att Molly hade kören idag. Fredrik va med Kevin på hockeyträning.
Imorgon har Kevin hockeyträning igen och Molly har dans. På söndag har kevin match och Molly ska uppträda i kyrkan.
Jag och Melony va på babymassage idag. Sen tog jag och Linda en tur till maxi.
Imorgon ska det fixas matsäck till Kevin som ska på utflykt. Ja ni ser det är fullt upp.
Grattis lillebror Björn och Maria som va och kikade på lilla bebisen idag. Ultraljud alltså. Ska jag gissa så nja magkänslan säger pojke men kikar jag på bilden tycker jag mig känna igen mönstret på flicka. 50/50 chans att få rätt har jag ju.
Nä nu ska jag ge mig på det tråkigaste av allt att vika tvätt och para ihop strumpor. Suck
På bilden ser ni en katt dålig bild ja vet. Pysslet idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!



50/50% är ju inte så illa! Barnmorskan hade inga som helst tvivel om vad som döljer sig i magen. Ses vi till jul? Vi håller just nu på att packa ner vårt bohag inför flytten. Varför känns det som jag nyligen har gått igenom denna process... /Maria

2011-09-29 @ 08:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0