3:e advent

Igår va vi hemma hos linda och Peter. Vi åt hamburgare och drack glögg. Jag hade även bakat en tårta med glöggmosse på. Alltså en riktig jultårta. Tyvärr tog jag igen bild på den. Men de som såg den trodde den va köpt.
Vi hade trevligt som vanligt.
I fredags va Fredrik iväg på fest och han lovade att inte sova hela dagen så halv nio lördag morgon skickade jag upp Molly för att väcka pappa. Funkade bra. Klockan nio satt jag i bilen på väg till maxi för att handla lite god frukost.  Sedan va det dags för Kevins hockeyträning. Farmor fick köra honom dit eftersom Fredik inte va riktigt körbar vid den tiden, men han följde med ändå. Jag MOlly och Melvin passade på att ta en tur till Familia. Köpte mig ett par jeans och en hel del andra saker. Så ringde jag Fredrik och kollade om de va kvar i hallen och det va dom. Men svärmor skulle åka skridskor för första gången på ca 45 år. Gissa vad hon gör??!!! Trillar och ramlar så illa på isen att hon bryter armen.  Ja ja ibland kan det gå så illa.
Tredje advent passade vi på att fira på Ikea, barnen fick leka i lekrummet i en timma och vi alla fick god lunch.
HA en fortsatt trevlig 3:e advent. Hoppas det börjar snöa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0