Ultraljudet

Ja igår va jag på ultraljud. Och allt såg bra ut förutom att ja blev flyttad till den 27:e maj så nu är jag i vecka 17 enligt ultraljudet och vecka 19 enligt mig.
Om jag får gissa så stämmer mina uträkningar bättre än ultraljudet. Så för att vara på den säkra sidan går jag efter två datum.
Bebisen kommer ju när den vill ändå så det spelar egentligen ingen roll. Förutom att det är jobbigt att räkna tillbaka nästan två vekor.
Och det skulle även innebära att jag inte hunnit bli gravid när jag gjorde graviditetstestet. Men jag känner min egen kropp väldigt väl så ja litar mer på mig själv.
Men jag är irriterad på mig själv att jag inte kom på att säga något. Men hon kollade hjärtat så noga att vi trodde något va fel. Men det visade sig att den här lilla tjejen inte alls ville vara med på bild.
Det ska bli en lillasyster. Efter mycket bökande så kunde hon se att det är en tjej.
Molly hon blev jätteglad över att hon ska få en lillasyster. Men hon trodde vi redan hade plockat ut henne hur magen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0