Barnmorskan ringde igår

Barnmorskan ringde igår och berättade att läkaren vill ha min journal från mollys förlossning. Eventuellt vill de göra några extra kontroller. Hon sa att jag inte behövde vara orolig.
Så varför kan jag inte låta bli att läsa den jäkla journalen. Tårarna bara rinner när jag läser den och jag är så oerhört glad att allt gick som det gick. För det hade kunnat sluta mycket värre. Och då hade jag inte suttit här och skrivit idag.
Men det positiva är att läkaren vill ha koll på mig och inte struntar i det som min barnmorska gjorde när jag väntade Molly. Då sa jag hela tiden att något kändes fel men hon vägrade att tro mig. Gissa om hon hade dåligt samvete efter det.

Kommentarer
Postat av: Linda

det kommer att gå bra!

är det något så finns vi alltid nära till hands och ställer alltid upp för er!!! Hoppas ni vet det!

Bra att dom vill ha koll på dig! känns tryggare då!

minsta du känner något konstigt så gå å kolla det!

lämna barnen här! Vi löser det!

KRAM KRAM <3

2010-11-17 @ 11:53:19
URL: http://lindbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0