Barnpassning

Igår så va barnen bjudna på kalas på badhuset. Jag och linda bestämde oss för att hon skulle ta Kevin , Molly och Amanda till badhuset och jag passade Elin , Moa och Melvin.
Det gick jättebra Moa hon sov hela tiden. Elin va vaken och låg och lekte på golvet nästan hela tiden. När Melvin vaknade blev han jätteglad över att se Elin. Men han va inte snäll med hon hela tiden. Hon fick sig någon hårdare klapp på magen ett par gånger. Sedan när Elin blev hungrig och ville ha ersättning blev Melvin jätte svartis så jag fick göra i ordning en flaska välling till han oxå.
Melvin provsmakade även Elins ersättning men den höll han på att kräkas av.
Just nu sitter jag med världens nackspärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0