Ensam ikväll

Ikväll är jag själv med barnen, ingen ovanlighet. Men ikväll är Fredrik ute och göt stan osäker med Mats och Peter. Hoppas dom har skoj men inte för skoj. Jag tittar på TV och försöker att hålla mig vaken. Jäääsp
Kevin va på kalas igår och det verkar ha varit en hit, dom hade ätit grön mos med korv och fått dricka med flugor och spindlar i. Efter maten så gick dom på spökjakt.
Molly har varit på kalas idag och det va lite lugnare  men dom hade fått blå tårta som hon tyckte va jättegod.
Så nu är två av helgens tre kalas avklarade. Imorgon ska Kevin till en klasskompis till på kalas.
Hade köpt nya skor till barnen på skopunkten och jag tycker att dom brukar ha väldigt bra skor där. Men jag har nu fått byta ut båda barnens skor eftersom Kevins va hål i och mollys hade spruckit. Och det ska det inte göra efter en månads användning bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0