Ett gallskrik hördes

Sedan kom Molly med en knallröd tå. Hon hade slagit tån i en av listerna på golvet och fläkt upp toppen på tån. Vad jag kunde se iallfall. Det kom riktigt mycket blod men med benet i högläge i ca 45 min slutade det. OCh det som gör så himla ont att slå tårna. Men annars så är Molly helt inne på att hon ska få glasögon tom så mycket att hon låsas att hon inte ser. Det är tur att dom har bra maskiner så att barnen inte kan fuska. Jag tror inte att lilla fröken förstår innebörden med glasögon. Så jag hoppas att hon slipper glasögon. Igår va jag på pang och köpte ett lucialinne till Molly. Bara kronan och röda bandet som fattas. Sedan kommer min prinsessa bli en bedårande lucia. Mevin och Kevin ska få vara tomtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0