Första advent!

Igår hade vi en mysig första advent. Dagen började med frukost och sedan pulkaåkning i backen. När det va dags för lunch gick vi hem och Melvin fick sova middag. Efter det tog vi en tur in till Helsingborg för att kika på julskyltningen och för att barnen skulle få träffa tomten.
Nu har det satt igång och snöat jätteflingor igen så himla härligt. Känns som hemma.
Det blir nog pulkaåkning i eftermiddag med. Sedan ska jag se om jag hinner göra en pepparkaksdeg så vi kan baka pepperkakor imorgon.
Hade tänkt att klippa mig i dag men det har jag ingen ork till så jag får ta det imorgon istället.
PÅ torsdag ska jag och Fredrik åka till Ullared och införskaffa lite mera vinterkläder. Och annat onödigt som vi inte behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0