God Morgon allihopa

Eller god och god det beror på vad man syftar på. Kevin vaknade tidigare än tuppen som vanligt och Molly kom traskandes efter. Så långt allt lugnt men ju längre de varit vakna desto mer lever de om. Idag vaknade vi av sång Ilike to move it move it. Va det som sjöngs. Molly har en dagiskompis som heter Movitz och jag tror dom har lyssnat på den sången just på dagis.
Inte så illa att vakna till sång det kan jag hålla med om, men sedan kommer det ett jättevrål från Molly (då vaknar Melvin) Kevin  hade slagit henne. Och där va "kriget" igång. Så innan Molly och Melvin begav sig till dagis hade Kevin hunnit slagit Molly 3 gånger, han skrek att Molly hade förstört den jävla skitkojan.
Jag tror nog att det är 6 års trotsen som slagit in.
DÅ ska vi inte tala om vad som hände med Molly igår. Jag blir mörkrädd. Vi tog den vanliga turen till Maxi så långt allt lugnt. Men vi hinner inte mer än in i affären och det blir bråk när det ska väljas schampo. Molly fick inte bestämma så det slutar med att hon springer ifrån oss och varje gång vi närmar oss henne springer hon iväg. Först höll hon sig borta i en kvart och när Kevin väl hittar henne så springer hon iväg igen efter ytligare en kvart till så hittar vi hon igen. Då kommer den suraste tjejen jag sett med 1 schampo flaska och ett kexpaket. Hon trodde verkligen att hon skulle få detta.
Så den söta lilla prinsessan bråkar ännu mera tills jag säger att vi va jätteoroliga att någon tagit hon och att vi aldrig mer skulle få se hon. DÅ skärpte hon till sig.
Hon måste alltså ha känt sig så trygg att vi inte skulle lämna hon i affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0