Kevin hemma från skolan

Höstlov kalas det. Efter två dagar med Molly och Melvin på dagis är han less på att vara hemma med mamma. Å när kommer Molly hem säger han, Måste Molly vara såååå länge på dagis.
Vi måste nog ta en tur till affären idag oxå. Tvättlappar står på listan sedan tro jag att det va något mera oxå.
Vad ska man hitta på för mat när man inte har någon lust alls att laga maten. Det måste vara något som Molly och Melvin oxå äter. Kvar står då köttbullar, hamburgare, makaroner, och mackor på listan. Ops jag glömde ju tacos men då äter inte Melvin så mycket. Och för att försvåra det hela ska det vara något som jag är sugen på oxå. Och då har vi inget alls kvar på listan. Så tror vad jag ska hitta för mat i affären.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Tre äpplen och en banan? =)

2010-11-02 @ 23:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0