Ladies Night

I fredags besökte ag och linda Malmö tillsammans med 100tals andra ladies. Vi skulle nämligen vila ögonen på Ladies Night killarna Martin Stenmark, Brolle, Andreas Jonsson, Stephen Simmons och Måns Möller. Och jag säger bara det vilken show. Alla fem va precis lika bra. Så vi bestämde oss för att göra detta till en årlig tradition.
Innan showen började så va vi inbjuden på förfest till Volkswagen (eller hur det nu stavas) Där bjöds det på bubbel och annan alkohol med snittar och dessert. VI fick även vara med och fylla i en lapp där vi har möjlighet att vinna en bil, det hade inte varit helt fel.
Tyvärr hade jag inte kameran med mig men Linda hade sin så jag väntar bara på bilderna från henne så ska jag lägga upp de här.
Idag köpte jag och Fredik "täckbyxor" för 500:- som igentligen skulle ha kostat 3000:- stycket. Vilket klipp va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0