Längtar till vinter och snö!

Nu längtar både jag och barnen efter vinter och snö. För vad ska man göra när det regnar och blåser ute?? Snöar de så kan barnen åka pulka och göra snögubbar.
Jag tycker verkligen att det är super mysigt med alla jul saker som börjar komma fram i affärerna. Jag skulle gärna börja julpynta och julbaka nu på en gång men det känns lite tidigt. Det blir många turer till maxi för att titta på jul sakerna.
Jag och barnen brukar på väg till skola och dagis prata om när vi ska åka till mormor och morfar , vad vi ska ha med oss och vad vi ska göra på tåget.
Förra julen gick det super smidigt med tåget. Barnen skötte sig utmärkt. Men då var även lille Melvin 4:a månader nu är Melvin 1 år och 4:a månader. Vilket innebär att han inte vill sitta stilla hela tiden.
Men det kommer nog att gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0