Tårtkurs

I går kväll va jag på tårdekorationskurs på kyrkan. Det va jättetrevligt och jag fick en massa nya tips på roliga saker man kan göra. Å för att inte prata om att vi fick smaka fyra olika tårtor. MMMMM gott.
I morse va jag på samtal med Kevin på skolan. Först frågade fröken honom några frågor. Flest svar va jag vet inte. Sedan fick han gå tillbaka till klassrummet. Hon berättade att han gärna spelade spel och pysslade under dagarna. Och va en bra kompis och snäll mot alla. Men hon sa att han inte räckte upp handen på samlingen så hon fick ställa frågor till honom ändå för att veta om han hänger med. Kan han brås på sin mor tro. 

För jag tror att det va exakt dom sakerna som min mamma fick höra om mig på kvartsamtalen. :-)))
Igår så julpyntade jag och barnen. Så fint det blev och som grädden på moset så har det snöat hela natten och hela dagen hitentills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0