Barnmorskan

Då har jag varit på mitt första barnmorske besök. Och hon blev jätteglad att se mig igen. Annas va det inte så spännande, bara en massa blodprover och prat. Ultraljudet kommer inte förens i December. Men snacka om en bra julklapp att få se det lilla trollet eller trollen. Kevin är helt övertyga att det är en pojke och en flicka och han pratar bara om bebisarna. Jag har mina funderingar om att det kan vara två. 1. Vi har det i släkten 2. Magen har vuxit otroligt snabbt (ha den inte gjort innan) 3. Jag hade en dröm om att det va två. Så i December får vi veta hur det ligger till.
I morse va det kallt ute vattenpölarna hade frusit till is och bilen behövdes skrapas. Men bättre med kallt än regna som det va igår.
Å nu är jag gräsänkling till på lördag. Fredrik ska på möte till Finland

Nä nu måste jag sätta igång att städa för jag måste hinna till Maxi innan barnen ska hämtas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0