Idag slog det mig

De flesta vet ju vad som hände när Molly föddes. Nu slutade allt lyckligt men det kunde lika gärna varit så att jag inte skulle fått se Kevin och Molly väx upp och dom skulle inte ha känt sin mamma. Jag är oerhört tacksam för att det inte blev så.
När jag väntade Melvin va jag inte det minsta orolig att något skulle hända. Och det är jag inte nu heller. Men det som slog mig idag är att om vi får veta på Ultraljudet att vi väntar en flicka så kommer jag förmodligen att bli orolig. För då kommer att tankarna med Molly att komma tillbaka.
Jag är så tacksam att jag får vara med i mina barns liv. Vad gör det om dom är gnälliga och håller på att gå en på nerverna vi får i alla fall uppleva det med våra barn. Och jag skulle inte för allt i världen inte vilja byta  ut dessa gnälldagar mot något annat hur jobbigt det än är. Som så många skriver att det är beredda att dö för sina barn. Men det är inte jag , Jag är beredd att leva för mina barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0