Pang sa det

Och så for lampan ner i golvet. Så nu är vi en röd lampa fattigare. Nix vi har ingen katt utan en klåfingrig liten Melvin som ska vara på allt. Som tur va skar han sig inte på någon glasbit.
Idag gick det jättebra att lämna Melvin på dagis, han grät inte alls när jag gick trots att de va ute och han såg mig väldigt länge. Han hade även ätit idag med. Så han gör verkligen stora framsteg.
Nästa vecka är det november lov men Molly och Melvin får vara på dagis Måndag - Onsdag så får jag och Kevin lite egen tid. Plus att jag kan jobba lite med Kevin hemma.
Igår va vi på Elin och Moas dop. Det va jättefint och tjejerna skötte sig utmärkt. Linda hade bakat jättegoda kakor.
Så tack Linda och Peter för en trevlig tillställning.
Annars har vi inte gjort mycket i helgen. Kevin va på hockey träningen och sedan hade han en kompis här. SÅ man kan ju säga att det va full rulle i Lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0