Pyssel

Sitter och pysslar med Elin och Moas dopkort. Blir jättefina om jag får säga det själv. Måste ge mig ut i blåsten och posta lite brev som jag glömde igår. Sedan måste jag nog handla något klädesplagg till mig själv för annars har jag inget att ha på mig på dopet. Och jag tror inte att det är så populärt att komma naken till kyrkan. Å för att inte tala om hur kallt det kommer att vara.
Vad ska nästa bebis heta det är den stora frågan. Jag har bara tjej namn så blir det en pojke kommer han inte få något namn.
Mina förslag
Nelli
Malva (ratades dock av Fredrik med va fan är det för namn)
Oj vad många namn jag hade på tjejer då det va vad jag kom på.
Tur att det är lång tid kvar så vi hinner fundera. Kommer även denna gång kolla vad det blir om de kan se det förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0