Shopping

Idag har jag och Linda traskat till Familja. Inget shoppande blev det för mig. JO en jultidning, så nu längtar jag ännu mera efter att få julpynta. Handla julklappar och baka.
Melvin är hemma idag med, han är pigg men får vara hemma en extra dag.
Molly hon ska på kyrkis idag efter dagis så jag vet inte vad jag och Kevin ska hitta på.
På torsdag ska jag till barnmorskan för inskrivning jag tror att jag är i vecka 11 nu. Tiden bara springer iväg ju.
På Söndag ska vi till kyrkan för Elin och Moa ska döpas. Jag vet bara inte vad vi ska hitta på för dop presenter till de små. Men kommer jag på det så skriver jag ju det inte här iallafall. Eftersom tvillingarnas mamma Linda läser här och då kan ju hon skvallra för dom.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag LOVAR, jag ska inte berätta för Moa å Elin!! hihi

=)

kram

2010-10-19 @ 20:45:25
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0