Fredag och ny vecka

Då har vi klarat av en vecka till och jag går nu in i vecka 38 dvs 37+ och nu är det inte långt kvar. Igår fick jag ett ryck och flyttade över Melvins möbler i kvens gamla sovrum trots att väggen inte är klar där än. Men men det får vara så nu. Så idag ska jag bara bära upp lite leksaker som han har nere. En låda får han ha kvar nere men resten tar vi upp.
Imorgon är det valborg och vi har precis som första året vi bodde i skåne förbud att elda. DVS ingen majbrasa. Men för min del så gör det absolut inget. Förra året va det kallt och blåsigt. Så jag vet faktiskt inte vad vi ska hitta på imorgon mer än att Kevin ska på kalas.
Kanske en tur till Ikea men vi får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Maj

Tycker man ska ta chansen att få uppmärksamhet, för oftast brukar man inte få vara i "centrum" =) förstår att det kan ta sin tid att göra det där, men det är sjukt fint i alla fall. Snygg blogg också, gillar bakgrunden. Hoppas du får en fin valbrog. kram

2011-04-30 @ 08:32:44
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0