Gnäll och en massa gnäll

Nu tänker jag gnälla en massa i detta inlägg. En månad kvar tills lillan kommer. Och allt är bara skit känns det som. Spelar ingen roll hur illa det varit med illamående foglossning och andra krämpor innan så är sista månaden värst. Jag har så ont så jag kan inte sova på nätterna och när jag väl somnar så vaknar Melvin eller så hostar Fredrik och min sömn är förstörd. Skulle behöva en lyftkran för att vända mig på nätterna. För så fort jag ska vända mig eller gå upp ur sängen skär det i fogarna så mycket att man bara vill skrika rakt ut. Jag kan inte gå upp ur sägen eller upp för trappen utan att få ett gäng förvärkar. Flera gånger om dagen håller jag på att svimma både när jag står och sitter. Ovan på detta har jag fått en förkylning så nässprayen hjälper inte. Grrr!!!! Sedan alla kommentarer vilka bara är positiva förmodligen. Hur länge är det kvar??? En månad!! Va du som är så liten noooooottttt!!! Eller äntligen börjar det synas på dig att du är gravid med nr 4. Bara en månad kvar och du går obehindrat. Nä barnen går snabbare än mig och jag har jävligt ont. Då måste du vara bra på att bita ihop för det syns inte på dig. Och det är väl där problemet ligger jag biter ihop och har hög smärttröskel. Men jag har ett hemskt humör och blir lätt arg vilket gör att barnen får stå ut med mycket. Och jag lever med ständigt dåligt samvete. Och allas svar är det är inte så länge kvar nu. Nej ja vet kan ju sätta igång om två veckor tre veckor eller fyra veckor men inte senare. Fast detta spelar ingen roll för sista månaden är värst. Så nu har jag fått gnälla av mig lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0