Härliga dagar

Snart är påsken över men jag hoppas att det härliga vädret håller i sig. Även om jag inte kan vistas i solen för tillfället är det skönt. Igår va vi ute på vift hela dagen först lekparken i stan. Sedan stranden efter det barnens farfars grav och sedan hem till faster Camilla. Men hos barnens faster va det mest massa jagande av vild Melvin. Dom har pool som jag inte ville att han skulle ramla i. Melvin höll sig vaken hela dagen men på väg hem från Camilla orkade han inte mera, som tur va fortsatte han sova när vi kom hem klockan va ändå halv åtta på kvällen. Idag har vi bara varit hemma men ska över till Mats å Katja för att grilla om ett tag.
jag tror att Melvin känner på sig att det är dags för bebis snart för han är väldigt mammig just nu.
ha en fortsatt trevlig påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0