Långfredag och jag går in i vecka 37

Då har det gått ännu en vecka och jag går in i vecka 37. Idag så skulle jag vara duktig att klippa gräset och det gick väl bra lite mindre be på vissa plättar. Ska visa imorgon vad vi har för klippare. Vi har haft underbart härligt väder idag och barnen har lekt ute precis hela dan. Och det visade sig på Molly för hon va helt utslagen vid åtta. Vi tillbringade kvällen hemma hos Linda och Peter. Givetvis blev det grillning i det soliga vädret. Fredrik är fortfarande kvar där på en drink eller två. Vi får se vad morgondagen har att erbjuda för trevliga saker. Ska bli ännu varmare imorgon. Ha en fortsatt härlig långfredag

Kommentarer
Postat av: Angelina

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 18:53:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0