Måndag och ett steg närmare

Vi blev lite tidiga till både dagis och skola idag. Och förklaringen är att nu med vår i skåne behövs inte lika mycket kläder på. Så det är dags att ställa klockan efter vårkläder istället.
Den här veckan har Fredrik besök från Irland dvs mer tid på kontoret för hans del och ingen hjälp med hämtning och lämning av barnen för min del. Så nu får vi vackert traska fram och tillbaka i sakta lunk.
Inatt fick jag springa upp till Melvin fem gånger och varje gång upp för trappen sätter igång ett gäng förvärkar. Tror även att lillan har sjunkit ner lite till. Det var väl min löpning efter Melvin som hoppade ner henne.
Strax ska jag ta en snabb dusch och sedan traska till Maxi för att posta lite brev. Eftersom jag jobbar hemifrån och inte har tillgång till bilen får jag ta apostlahästarna när det ska postas saker. Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0