Molly och Melvins förlossningar

Mollys Förlossning Nu blev vi inskrivna tidigare PGA vattenavgång och att hon hade bajsat i fostervattnet. Men jag skriver från det att jag får värkar
05:10 Flyttas till förlossningssal öppen 4 cm täta värkar.Ökat tryck nedåt
05:20 Får lustgas
05:40 Svimmar ev av lustgasen
05:50 Stan
06:00 Öppen 4 cm
06:30 öppen 6 cm ber om EDA hinner aldrig med den :-)
06:40 Krystar
06:48 Lilla Molly Föds
Det kan man kalla snabb förlossning Melvins förlossning Det startar den 4/8-09 Klockar sista värken 21:30 för att gå och kissa har då 10 minuter mellan värkarna och dom känns men inget jag skulle åka in för. Sätter mig på toaletten och när jag ska ställa mig upp kommer värkarna hela tiden. Ställer mig i duschen för att de ska avta.
22:50 Insriven
23:25 Öppen 6 cm vattenavgång
23:45 Krystar
00:01 Föds Lille Melvin
En ännu snabbare förlossning
Så nu är frågan hur snabbt kommer denna lilla tjejen att komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0