Skärtorsdag

Idag va det dags för besök hos barnmorskan. Allt såg bara bra ut och det känndes jättebra. Hon tippade på att bebisen skulle väga runt 3500-3700 om hon kommer på utsatt tid. Magen har sjunkit ner en del och hon ligger med huvudet ner. Jag bad barnmorskan att trycka ner bebisen lite, då undrade hon om ja va redo att föda nu. Nja inte än sa jag det får gärna bli maj först. Så vi få se vad hon kan göra nästa gång ja ska dit. Men det har ju varit ett fantastiskt härligt väder idag. Så jag passade på att ta barnen till lekparken. Vi passade även på att grilla idag gott blev det. Några påskkärringar har oxå varit och hälsat på. Molly ville klä ut sig med för att få godis men jag sa åt henne att hon får göra det nästa år för ska man vara påskkärring så måste man göra kort och ge bort. De stora barnen har lekt med grannarna hela dagen nästan och Melvin stått vi staketet. Lilla pluggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0