Tråkiga nyheter men en fantastisk dag

Tråkiga nyheter idag. Ja det gäller inte mig utan en av mina kusiner. Tyvärr består livet av tråkiga och bra saker. Det är vad man gör med dom som är det viktigaste. Antingen kan man ge upp allt och vänta in det värsta eller så kan man göra allt för att ha det bra. Hur gör man det då?? Med positivt tänkande, umgås med positiva människor, tänka på allt bra man ska uppätna istället för att låta det negativa ta över tankarna. Så till min kära kusin jag skickar dig positiva tankar varje dag tills du blivit frisk efter det fortsätter jag med samma sak. Ta hand om dig!
så från det ena till det andra. Min älskade man har varit på möte i Finland. Då jag frågade om det va bra så svarade han att allt va bra utom det sista. Vad va det då undrade jag. Då hade en kommit och tagit upp massa negativa saker. Men varför då hålla ett bra möte för att sedan förstöra allt på ett litet samtal. Varför ska alltid de negativa sakerna tas fram? Istället för att säga det här och det här gör du jättebra.
vem är det som mår dåligast av allt negativt? Om jag irriterar mig på att det är lång kö i kassan och det tar tid vem är det dom mår sämst då. Jo jag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0