Vad ska hon heta

Vilket härligt väder vi haft under påsken. Jag hoppas verkligen att det håller i sig

så att barnen kan vara ute på dagarna.
Påsken har vi tillbringat hemma och skönt det än är med ledighet är det skönt när vardagen kommer. Normala sovtider osv. Fast om ett par veckor så kommer det att ändras igen när lilla bebisen kommer.
Som förmodligen har fått ett namn nu. Det va nämligen Kevin som kom en morgon och undrade om -------- är ett tjejnamn eller killnamn. Tjejnamn va det.

Vill ni höra eller vill ni vänta. Jag är ju inte den bästa på att hålla saker för mig själv så ni får veta ändå. Vill ni inte veta är det bara att blunda nu. :-)

MELONY är namnet.
Nu kommer ju lilla tjejen senast den 20:e (som jag bestämt) och den 24:e kommer mormor. Undra vad barnen tycker är roligast. Lika roligt hoppas jag. Ja vi längtar ju efter båda såklart.

Kommentarer
Postat av: Maj

Hoppas på att de håller i sig hela sommaren, de fina vädret!

2011-04-26 @ 18:49:47
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0