Power walk

Det blev en runda idag med. Men idag hade jag med mig alla fyra barnen. Melvin i syskonvagen Melony i bärselen och Kevin å Molly cyklade. Linda hade Elin och Moa i vagnen och Amanda cyklade, emily hade Amanda i vagnen gissa om vi tog upp plats :-) tack tjejer för en trevlig runda. Wakin runda som Kevin säger.
nu slipas borde för fullt av min älskade man. Men ändrade planer det kommer att målas helt vitt istället för vitlaseras. Blir lite mindre jobb med det.
nästa helg kommer min kusin med familj på besök. Ska bli så roligt för vi träffas inte så ofta. Sen kommer mamma och moster och kusin på onsdag och pappa å Wiveca på fredag. Härligt med lite liv i luckan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0