Skopunkten

Igår tog jag alla fyra barnen för att köpa nya skor. Ja inte Melony då :-)) vilken fantastisk service vi fick. Först mätte hon mollys fötter och knöt och fixade ett antal skor. Sen lillebror Melvin som skulle göra Lika som storasyster. Sen Kevin mäta och prova ett antal skor innan han bestämde sig. Vi va nog där i en timme och hon hjälpte oss hela tiden. Melony va lite missnöjd så jag fick bära omkring på henne. Men jag är så tacksam över bemötande vi fick där. Blev en glass som belöning till barnen och kaffe till mig.

Kommentarer
Postat av: veronica - fyrbarnsmorsan!

Härligt!!!

Alltid kul med nya skor och kaffe e gott ;)

kram!!!

2011-08-25 @ 00:24:52
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0