Sovande barn

Nu sover alla fyra barnen. Tre i sina sängar och Melony myser med mig. Eller hmm hon sover bäst på min mage så det är där ja har henne hela natten. Lägger jag ner henne i sängen vaknar hon på två minuter. Men det är så mysigt att ha henne nära så det gör inget.
Idag va Molly och Amanda på bråkhumör. Molly trampade sönder någon sandodling för Amanda och Amanda knuffade Molly i bänken. Så kan det vara med barn, nästa gång får dom lösa det själv för dom vet vad som är rätt eller fel.
På fredag börjar Kevin hockeyträning, ska bli kul tycker han. Molly ska få börja på dans här i hyllinge. Så de torsdagarna hämtar jag Amanda tidigare från dagis och går med tjejerna på dansen.
Imorgonbörjar vi dagen med en PW runda. Sen på kvällen ska Fredrik på konsert och jag får förmånen att mysa med barnen. Godis och chilichips blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0