Trevlig lördag

Igår hade vi en trevlig kväll hemma hos Linda och Peter. Fullt hus kan man säga för ja tro vi räknade till 8 vuxna och 14 barn. Tur att peter byggt sånt fint trädäck. En efter en slocknade barnen men Kevin kämpade sig uppe till kl två.. Men inte va han nå tröttare för det i morse. En tidig kväll vankas för barnen idag.
Jag tog en promenad till maxi å så skönt det va att komma ut och röra på sig. Men så syndade jag och vi åt hemmagjord pizza och coka cola. Ja igår åt jag föresten ett hamburgebröd och drack två cider.
Dopet och gäster närmar sig med stormsteg så jag känner att det är dags att lägga i en högre växel om jag ska hinna allt. Kanske ska kolla om dopklänningen passar lilla damen. Ingen risk att den är för lite utan snarare alldeles för stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0