Väntar in besök

Imorgon kommer min kära kusin Helena med familj. Längtar :-))
Idag har jag pysslat med lite saker till dopet. Vikt ett gäng servetter och lite annat pyssel. Jag har möblerat om lite, städat som vanligt och jobbat. Men min dator är så seg ( måste skaffa en ny) att en sak som i normala fall tar tio minuter tar en timme. Lite irriterande kanske ni tänker hmm ja det är det.
Kevin har varit på sin första hockeyträning sen sommaruppehållet. Innan gick han tre kronors skridskoskola. Men har nu blivit flyttad till team 03/04. Så från träning en dag i veckan kommer han ha träning tre dagar i veckan.
Molly ska börja på dans i september. Och Melvin ja han får följa med och titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0