Alla hjärtans dag

En gång om året ska vi visa alla nära och kära hur mycket vi älskar dom och handeln tjänar extremt mycket pengar på det.
Så varför måste det finnas just en dag när vi ska visa kärlek. Är det inte bättre att vi visar våra nära och kära hur mycket vi älskar dom året om.
Vet att min Kevin har gjort en överraskning på skolan. Jättegulligt men varför kunde inte den överraskningen komma en annan dag.
Molly hon undrade vad vi skulle hitta på på alla hjärtans dag. Vet inte svarade jag. Vi kan ju åka till busfabriken fick jag som svar :-))
Nä så jag har inte planerat in något för alla härtans dag. Men kommer att baka en liten tårta till efterrätt.
Så till alla mina nära och kära ha en riktigt trevlig alla hjärtans dag.
Jag älskar er alla lika mycket oavsett vilken dag det än är.
:-))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0