Busfabriken

Idag efter dagis tog jag barnen och åkte till busfabriken. Vilket va väldigt uppskattat. Melvin kollade på allt med stora ögon. Kevin han va som ett plåster på mig till en början. Han är så otroligt rädd att han ska komma bort från mig. Vilket är jättebra (Oftast) men då han inte ens kan släppa vagnen när vi ska gå igenom en grind, då är det ganska irriternade.
Men jag hade nöjda barn i tre timmar (brukar vara det annars med) och jag blev 500:- fattigare. Det är enda nackdelen med det stället. Men vi är ju inte där så ofta.
Funderar faktiskt på att ha Mollys kalas på busfabriken, Även fast det kostar en del så slipper man ha ett gäng ostyrliga ungar hemma och jag vet inte om ja orkar med att ordna ett kalas i slutet av graviditeten. Och Mollys största önskan är att ha sitt kalas där. Hmm fast då kommer väl Kevin vilja ha sitt kalas där oxå.
Ja ja det är BARA två månader kvar tills Molly fyller fem.
Men det va absolut inga problem med att åka iväg själv med alla tre barnen. Dom är så otroligt lätt att ha med och så får de ju busa hur mycket de vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl inte glömt att det är sista tävlingsdagen idag?...

-Skriv bara "jag är med" så tävlar du. :)

Dirrlänk --> http://lindshe.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-iphone-skal.html#comment

Lycka till // Lindshe <3

2011-02-12 @ 08:09:39
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0