Ensam med barnen

Klockan fyra i morse for Fredrik till Teneriffa. Så vi tycker inte alls syd om oss själva här hemma i regnet :-)
Efter dagis idag tog jag och Linda en tur med barnen till biblioteket. Och Melvin va vildare än vildast, vet inte hur många böcker som for i golvet. För att inte tala om pussel.
Hittade något på maxi idag som skulle göra vita kläder vita igen. Men enda resultatet jag upplevde va att det nu luktar blekningsmedel i hela huset och kläderna ser inte så vitare ut. Så hur i hela friden får man vita kläder vita igen. Har provat klorin och detta medel men tycker inte att det blir bra. Det är fram för allt Fredriks vita skjortor jag tänker på. Funkar inget får vi slänga och köpa nya.
Fick höra idag att Bvc förmodligen kommer att finnas i Hyllinge och det låter ju kanon. Skönt att slippa ta sig iväg med bilen.
Heja Sverige!! i landskampen alltså. ja kan inte mer än att sitta med ett leende på läpparna när jag ser foppa. vilken idrottsman och vinnarskalle. Å för att inte tala om han är ju Ö-viksbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0