Guuud vad det blåser!!

Har inte sovit en blund inatt PGA blåsten. Har så länge jag kan minnas haft svårt att sova när det blåser. Men inatt stormade det ju ute så det va ännu svårare att få någon sömn. Ett under att inte pulkerna vi hade på framsidan blåst iväg när den ena soptunnan flugit iväg en bit.
Men alla tre barnen har sovit som stockar och det är ju skönt att någon i detta huset sover.
På torsdag åker Fredrik till Teneriffa så då blir jag hemma själv med tre barn. Pust och suck, men det brukar inte vara några problem. Förutom att jag känner mig så orkeslös just nu.
Vad ska man göra när man inte får sova en blund.
Får se hur länge sedan var det innan jag sov en hel natt, Melvin är 18 månader nu och han har fortfarande inte sovit en hel natt. Sedan lägger vi till nio månader gravid då jag inte sovit heller så det blir strax över två år. Tänk att Kevin va 18 månader när Molly föddes. Klart att orken tar slut när man inte sovit bra på två år. Och just nu sover jag max 2-3 timmar per natt och det är inte sammanhängande.
Men men nog om det nu ska vi inte klaga mera. Jag har ytterst lite foglossning och det är ju jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0