Kevin och Fredrik hemma

Igår morse kom Kevin och Fredrik hem. Klockan 07,00 knackade det på dörren. Och jag fick snabbt försöka ta mig upp ur sängen. Med Melvin på armen va det inte så himla lätt. Hade inte behövt göra mig till för Molly och Melvin vaknade strax efter de kommit hem.
Molly hon skulle visa allt som vi hade gjort och det va på en gång.
Kan jag säga att det tog inte lång tid innan Kevin och Molly började att bråka, Ja Melvin va med på ett hörn oxå. Är det inte syskonkärlek så säg.
Jag och Molly skulle mysa i lördags och kolla på Melodifestivalen men kvart i åtta ville hon gå och lägga sig. Så jag fick snällt sitta och titta på det själv. Men det va lugn och skönt.
Tippade rätt på tre låtar men den fjärde kunde vara vilken som helst.
Gissade Danny och swingfly till final och silver till andra chansen. Swingfly va helt klart bäst. Ska bli spännande att se vad nästa delfinal har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0