Nu har jag fått nog

Att springa ner för trappan och upp för trappan mins en gång i timmen för att kissa är ingen höjdare.
Hinner inte mer än att lägga mig så är jag kissnödig igen. Alltså är det jag som håller mig själv vaken på nätterna. Vist Melvin vaknar fortfarande men inte i den utsträckningen som jag springer upp och ner.
När jag väl kommer upp för trappan så är jag anfådd och har sammandragningar vilket gör att det tar en stund att somna.
Så nu ska jag börja att röja i vårt gamla sovrum och mitt kontor får flytta upp ett tag. Sedan är det bara för Fredrik att spackla en vägg och sätta upp en tapet. Orkar inte han så gör jag det själv :-)
Sedan har jag bestämmt mig för en svart eller lila heltäckningsmatta. Å allt detta ska bli klart inom en vecka för nu orkar jag inte längre.
Sedan ska det flyttas runt en hel del här hemma. Kevin in i vårt nuvarande sovrum, Melvin till Kevins sovrum och bebisen får Melvins sovrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0