Skitdagen fortsatte med en helvetesnatt

Eller ja inte riktigt hela natten det fanns ju några minuter jag fick sova.
Melvin va inte alls på bra humör han somnade som vanligt men vaknade sedan lagomt till lets dance började och bara skrek och skrek. Samtidigt som han vred och vände på sig. Fick han att somna när jag tog upp han och så fårt ja la ned honom vaknade han eller rättare sagt satte han igång att skrika. Ja kollade öronen = ingen reaktion, masserade magen = blev inte bättre. Vad är fel. Tog upp han vid halv elva och gav en alvedon men han hatar dessa jäkla suppar men det är enda sättet att kunna få i han alvedon. Då kom det ett par pruttar så det kanske va där skon klämde. Han sov rätt så bra under resten av natten men det gjorde inte jag. Upp och ner upp och ner för den jäkla trappen. Kissnödig hela tiden.
Men morgonen började bättre för vi fick ett besök på morgonen av Linda som hade handlat lite goda bullar till oss. Tack så mycket det värmde.
Annars så har jag städat i stort sett hela morgonen så det stinker ättika här hemma. Men det är ett fantastiskt bra rengöringsmedel.
Ikväll blir det god middag (hoppas jag :-) ryktet går om att det ska serveras tårta till efterrätt)
Sedan ska det tittas på melodifestivalen. Är det föresten någon som vet när eurovision går av stapeln??? Är ju i Maj så vi får kanske se det från förlossningen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0