Väntar

Sitter och väntar på att vi ska får en leverans från finland. Sedan blir det bara till att bära 12*ca 15 kg. Puh hoppas det kommer innan jag ska hämta på dagis så att jag hinner bära in allt. Inte så poppis att lämna saker ute för några 100000 tusen.
Melvin blev piggare igår efter mat och bad. Vet inte vad som va fel om det va termometern som fått spunk eller om det var något annat som spökade. Melvin blev pigg iallafall och va som vanligt i morse. Så det fick faktiskt bli dagis. Jag har ju en hel del som måste fixas nu när både gubben och vår rekryterare är borta.
Skulle behöva en dusch oxå bara den förbannade lastbilen kunde komma snart. För alla som undrar så jobbar jag hem ifrån så jag duschar ju inte på jobbet eller jo det gör jag ju. :-)
Har skickat till barnmorskan om en tid oxå så vi får väl se när det blir dags för det andra BM besöket.
Jag sa till Molly igår kväll: Urs vad det regnar ute.
Hon svarar: Vad skönt!
Jag: Varför det???
Molly: Jo för då försvinner snön snabbt och det blir sommar så vi kan bada.
Vad besviken hon kommer att bli när hon upptäcker att det inte går att bada så fort snön försvinner.
Nu ska jag äta lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0