Vilken skitdag

Ja idag är verkligen en sån där skitdag då man känner sig mindre värd än en mygga. Kan vara för att Fredrik är iväg och jag bara känner att vad ska han med mig till en fet flodhäst och så har hela dagen fortsatt. Irriterad har jag varit hela dagen och barnen har fått sota för det.
Så när jag pratar med Fredrik så kan jag för det första inte låta bli att vara sur och för det andra försöka att allt vad jag kan hålla tillbaka gråten. Ett surt jag älskar dig för jag kan inte prata. Det enda jag skulle vilja ha är en kram av min man som befinner sig i Finland.
Men det är tur att jag har mitt minsta troll som har så mycket roligt för sig så det är svårt att hålla sig för skratt.
Hade igentligen tänkt ta barnen till busfabriken idag men jag kännde att jag orkar verkligen inte. Vi får ta det nästa fredag istället. Kevin och Molly hade var sin kompis hem idag.

Kommentarer
Postat av: Titti

Men Sandra...det e helt ok att ha skit dåliga dagar. Tänk istället så väldigt bra lördag det kommer att bli då fredagen var skit. The only way is up :) Styrke kramar till dig!

2011-02-25 @ 20:26:49
Postat av: Linda T

Men vännen!! Du kunde fått en bamsekram av mig innan när vi sågs!!!! Jag är ju inte Fredrik, men kanske bättre än inget! :)

Puss på dig!!! 

2011-02-25 @ 21:14:18
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0