Bråkiga barn

I helgen har vi inte gjort så mycket eftersom det varit så himla tråkigt väder. regn regn regn. Kan det inte bli vår snart.
Kevin och Molly är extremt bråkiga med varandra idag. Dom kan verkligen inte låta bli varandra.  Kevin är så känslig just nu: Melvin får gärna krama honom men Molly får knappt titta åt Kevins håll. Molly gör allt för att få en kram eller puss av Kevin.
Fredrik har åkt till Stockholm idag och ska åka med båten över till Finland. En snabb visit blir det. För han kommer hem imorgon igen.
Den 29:e ska Fredrik och Kevin åka till Livigno på skidsemester. Jag blir hemma med Molly och Melvin. Ett tag va jag sugen att ta en sista minuten resa till värmen men vi hoppar över det denna gången. Sedan när dom kommer hem så hinner Fredrik vara hemma i 4:a dagar för att sen ta flyget till Lanzarote tro jag att det va.
Jag och Linda tog en tur till Maxi och skopunkten idag. Linda skulle byta ett par skor till Amanda och ja va tvungen att handla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0