Dagens göromål!

Idag har Molly och Melvin varit på dagis och jag har jobbat. Efter dagis gick vi till lekparken en stund. Inte det bästa vädret men det funkade. Melvin frös så mycket på vägen hem att han bara grät och grät.
Har även hunnit med att grundmåla trappen en omgång till. Det blev riktigt bra om jag får säga det själv. Imorgon blir det den vita färgen och på onsdag den röda färgen. Eftersom Fredrik inte är hemma kan han inte göra något åt saken ha ha.
Men denna gången blev det riktigt bra så jag får nog säga att det är hans bror som gjort det :-)
Jag passade även på att köpa plugg eller vad det heter som man ska ha till gipsväggar. Men vad i tusan då måste jag ha en borrmaskin och våran är ute på vift någon stans hos svärmor tror jag.
Så jag får väl kila över till vår käre granne och kolla om jag kan låna deras. Så Linda om det knacka på dörren så vill vi bara låna borren :-))))
Hmm vad har jag mera gjort idag. Jo blekt håret nu igen så nu är det blont, ljus guldblond. Jag kan ju aldrig bestämma mig och verkar få något ryck i början av varje graviditet och vill byta hårfärg. Sedan när jag ska ha tillbaka min blonda färg är det ett H-vete. Efter en rad olika färger så trivs jag bäst i blont hår och långt. Så nu sparar jag ut håret igen.
Läste även att min kära mormor ligger på sjukhuset. inget allvarligt verkar det som. Men vi tänker på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0