Jäääsp

Ännu en natt med minimal sömn. Typiskt när man är ensam hemma med barnen så börjar någon klocka pipa mitt i natten. Gissa om jag for upp ur sängen som ett skott. Med min livliga fantasi han jag tänka ut tusen saker som det kunde vara.
Visade sig dock att det va en telefon som hade dåligt med batteri. Tro jag iallafall för det blev tyst när jag satte den på laddning.
Vi va väldigt trötta allihopa i morse. ja fick väcka alla tre barnen och det brukar i princip aldrig hända.
Kevin kom och frågade varför pappa inte kommit upp. Men han är ju fortfarande i Finland. Jaha det hade jag glömt svarade Kevin.
I morse va det +5 grader och ännu minder snö ute. När jag gick ut för att slänga en bajsblöja va det några fåglar som kvittrade så på en gång kom vårkänslorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0