Kevin sjuk

Så var barn nummer tre sjuk oxå. Kevin har haft närmare 40 graders feber inatt trots alvedon. Första dagen hemma från skolan. Han hade lite funderingar om hur skolan kunde veta att han är sjuk.
Nu hoppas vi bara att han hinner bli pigg tills de åker till Livigno på fredag. Men kollar vi hur lång tid det tagit för Molly och Melvin att bli frisk så har det gått 4:a dagar.
Med tre sjuka barn så kan man väl inte undvika att bli sjuk själv. Jag känner mig bara sämre och sämre så det är bara en tidsfråga innan jag ligger däckad. Hoppas inte.
Men jag kan ju säga det att hosta och att vara gravid är ingen bra kombo.
Annars har helgen varit lugn. Kevin hade hockeyträning i lördags. Först ville han inte gå dit men givetvis hade han jätteroligt när han kom dit. Igår va vi på Härliga hem för att kolla lite lampor men hittade inte så speciellt mycket. Får bli en tur till Ikea när jag piggnat till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0