Så va Molly sjuk

Ja tog tempen på henne när vi kom hem från dagis för hon verkade lite matt. Och mycket riktigt hon hade 39 grader som sedan steg till 40 grader. Verkar som om det blir skiftbyte på dagis. Melvin är piggare så om det håller i sig hela natten får han gå till dagis imorn och Molly får vara hemma.
Vi får se. Tycker att jag känner mig lite hängig själv men jag har ju inte sovit på flera nätter nu.
Angående namn på lilltjejen så har vi
1 röst på Minnah
1 röst på My
Och jag har ett namn som inte börjar på M och det är Vilda.
Igår gick jag in på svenska namn och såg att Malva mitt favoritnamn låg på 3:e plats. lite roligt.
Idag fick kevin känna bebisen sparka. Han är den första förutom mig som har känt lillas sparkar.
Vi satt även och tittade på kort hela eftermiddagen. Tänk att det är så roligt att titta på sig själv som liten.

Kommentarer
Postat av: Linda BT (3barns tvillingmamma)

Vilda ville jag ha som andra namn till Moa men Peter tyckte inte det var ett bra namn. Det hade passat henne perfekt!!!!!!

2011-01-19 @ 20:32:58
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0