Sjuka barn - trött mamma

Idag är de vab för två barn. hade varit bra om man kunnat plocka ut Vab gånger 2. Melvin är mycket piggare men fick vara hemma ändå. Vi får se hur det blir för Melvins del i morgon.
Den lilla busungen har inte velat sova på hela dagen och så somnar han nu klockan halv fyra. Hur bra är det i
egentligen för natt sömnen.
Molly sover oxå men hon har ju feber, äter inte ens glass och då är det illa när det gäller glass slukerskan nr 1.
känns verkligen som om jag börjar bli sliten efter en vecka med minimal sömn och en melvin på armen de senaste dagarna.Sömnen klarar jag mig med lite men det är under förutsättningarna att jag får lite egen tid på kvällen.
Idag har det varit riktigt härligt väder med strålande sol. En försmak av våren.

Kommentarer
Postat av: Johanna

En vinnare är dragen. Titta in (http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2011/01/20/4412547-vinnaren-av-ett-par-sturmpbyxor/#kommentarer ) och se om du blev den lyckliga vinnaren!

2011-01-20 @ 21:14:33
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0