Skoteråkning

Vad har vi hittat på sedan sist. Firat nyår såklart. Jättetrevligt hade vi och maten va god. När kloclan va halv tolv va det dags att ta promenaden ner till hamnen för att kolla på fyrverkerier. Melvin som hade varit vaken hela kvällen utan ett minsta gnäll somnade på två minuter i vagnen. Kevin och Molly gick hela vägen ner och hela vägen upp igen. Sedan va båda två vakna till halv två då det va dags att åka hem igen.

Igår åkte vi till Långsele där min farmor bodde när hon levde. Världens mysigaste ställe. Barnen åkte skoter och pula. Sedan grillade vi korv och bullar.
Idag är Fredrik, Kevin, Molly, Morfar och Elin i slalombacken. Melvin sover så jag har en lugn stund för mig själv just nu. Borde igentligen passa på att vila.

Fick ett svar på mitt inlägg om att det inte finns något bad i skåne. Och det är klart att det finns det. Ugglebadet men då måste man åka bil i ca 45 minuter och det finns en rutchkana och en basäng = barnen less efter en timma. Sedan finns det i halmstad, men även där måste du köra bil i ca 45 minuter. Här i ö-vik åkter vi bil i fem minuter till ett äventyrsbad med 3 vattenrutchkaner varav en är med dynor, 1 vildfors ett fritt fall, 2 bubbelpoller en del utomhus även vintertid, lilla söderhavet för det minsta, en del till för de som är ca 2 år. en varmbassäng en vanlig motionsbassäng och en del med relaxavdelning. Allt detta inom fem minuter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok. då vet vi det :)

2011-01-04 @ 13:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0